دخترک آسمان

به وبلاگ من خوش آمدید...

دخترک آسمان

به وبلاگ من خوش آمدید...

شخصی

دوستان زیادی درخواست کردند که مقداری شرح حال خود بگویم . چشم . به دیده منت 

 

اینجانب  فاطیما ۲۴ ساله از تهران هستم وزنم ۷۰کیلو قد ۱۶۳ که حدود ۷ کیلو اضافه وزن دارم اما خوش استیلم و خدارا به خاطر زیباییهایم شکر گذارم. در یک موسسه فرهنگی وهنری در قسمت آموزش کارشناسی آموزش را عهده دار می باشم و دارای مدرک کاردانی ُ رشته مدیریت امور فرهنگی در دانشگاه علمی وکاربردی واقع در خیابان مطهری ُ قائم مقام می باشم وصد البته اینکه قصد ادامه تحصیل را نیز دارا می باشم صبح ها به سختی اما با امید ساعت ۷ از خواب بر می خیزم و تا ۸:۳۰ وارد محل کارم می شوم البته بعد از ۱ ساعت در راه بودن و ترافیک و اتوبوس سواری که واقعاْ این قسمتش یعنی اتوبوس سواریش به خاطر هجوم جمعیت و لورده شدن در جمعیت حال میده و بیشتر اوقات بعد از محل کار به سمت باشگاه بدنسازی راهی می شوم و یا به اتفاق دوستانم به پارک ویا سینما و یا سفره خانه و یا اماکن تفریحی دیگر می رویم . 

از دروغ بدم می آید از سر کار گذاشتنم بدم می‌آید احساساتم فوق العاده قوی می باشد عاشق آدما هستم دوست دارم به همه کمک کنم روحی و فکری و مالی دوستای خیلیییییییییییییییییییییییییی زیادی دارم در همه سنین در همه اماکن در همه مقطع تحصیلی حتی بی سواد حتی ناشنوا دوستان بسیار با سواد دیگری نیز دارم  . معمولا خیلی دیر عصبانی میشم خیلی خنده رو وشاد می باشم از دست کسی خیلی ناراحت نمیشم مگر اینکه دلمو بشکنن. تقریبا آدم بخشنده ای هستم برای همه دعای خیر و خوشی میکنم دوست دارم همه شاد باشند هیچ جای دنیا غم و ناراحتی و بیماری ومخصوصا جنگ نباشه. از شکست ویا ناراحتی کسی مخصوصا دوستان و آشنایان و خانوادم خیلی ناراحت میشم همینطور بر عکس اگر اتفاق خوبی بیفته خوشحال میشم یه چیز خیلی جالب دیگه اینکه بیشتر آدما اونطور که باید منو نشناختند همش در مورد من با سوء تفاهمات متوجه اند . چون خیلیییییییییییییی مهربونم. 

دیونه خدا وو هرچی اون دوست داره هستم با مقدسات دینی حال میکنم وآرامش پیدا میکنم از عاشق شدن میترسم.

عاشق خدا هستم و عاشق زیبایی هاش و  جک و جونورها و پرندگان و خزندگان و گربه ها و چرندگان نیز می باشم عاشق طبیعت قران خوندنو خیلی دوست دارم بهم آرامش میده یه جای دیگه هم که خیلییییییییی دوست دارم باهاش حال میکنم آرومم میکنن مسجد نور عاشق اون دوتا خانم که خادم اونجا هستند هم هستم با هم خیلی دوستیم . تو خیلی از مشکلاتم با دعای خیر اونا موفق شدم . 

در عالم هیچ افراطی بهتر از افراط در حق شناسی نیست.  

لابرویر  

 

جهان به کام کسی است که پرشور است و خونسرد .  

مک فی

 

جمال مرد به فصاحت اوست.  

حضرت علی(ع)  

 

انسان عاقل ، دارای گوشهای دراز و زبان کوتاه است. 

 مثل آلمانی  

 

تمام راه های قلبم به سوی کسی باز می شود که هیچ وقت با او مهربان نبوده ام   

 

دارائی و ثروت محصول تفکر انسان است.  

آین راند

 

سارق لپ تاپ و اطلاعات گم شده

usbdrive.jpg

بعضی اوقات در عالم دزدی هم مواردی پیدا می شود که از آن با عنوان سارق با اخلاق یاد می کنند. مثلا در مواردی می بینیم که سارق بعد از دزدیدن کیف پول، اسناد و مدارک داخل کیف را به صاحبش پس داده و فقط پول ها را برداشته تا با این کار نشان دهد که دزد با مرامی بوده است! حالا در سرقت های دنیای دیجیتال هم شاهد مورد مشابهی هستیم. ‏ 
‏ 
یک استاد دانشگاه سوئدی که لپ تاپ اش به سرقت رفته بود، یک هفته بعد، از طریق پست حافظه فلشی دریافت می کند که از طرف سارق برایش ارسال شده بود. فلش مموری حاوی یک کپی از اطلاعات روی لپ تاپ اش بوده است. بله جناب دزد از تمام اطلاعات هارد دیسک لپ تاپ پشتیبان گرفته و برای پروفسور ارسال کرده بود تا نگران اطلاعات از دست رفته نباشد. ‏ 
‏ 
هر چند دزدی از اساس کار اشتباهی است اما من ترجیح می دهم اگر با دزدی مواجه شدم حداقل یک دزد فهمیده و بامرام مانند این فرد باشد. ‏ 

بهترین توبه خودداری از گناه است.  

مثل آلمانی  

 

کارتان را آغاز کنید، توانایی انجامش به دنبال می آید. 

 امرسون  

 

اگر ایمان از میان رود همه چیز از میان می رود.  

مثل آلمانی  

 

تعلل درد زمان است. 

 ادوارد یانگ  

 

می خواهم گریبان سرنوشت را بگیرم او نمیتواند سرم را در برابر زندگی خم کند، پیروزی از آن من خواهد بود. بتهون

بهترین توبه خودداری از گناه است.  

مثل آلمانی  

 

کارتان را آغاز کنید، توانایی انجامش به دنبال می آید. 

 امرسون  

 

اگر ایمان از میان رود همه چیز از میان می رود.  

مثل آلمانی  

 

تعلل درد زمان است. 

 ادوارد یانگ  

 

می خواهم گریبان سرنوشت را بگیرم او نمیتواند سرم را در برابر زندگی خم کند، پیروزی از آن من خواهد بود. بتهون