دخترک آسمان

به وبلاگ من خوش آمدید...

دخترک آسمان

به وبلاگ من خوش آمدید...

قضاوت

قبل از این که بخواهی در مورد من و زندگی من قضاوت کنی
کفشهای من را بپوش و در راه من قدم بزن .
از خیابانها، کوهها و دشت هایی گذر کن که من کردم
اشکهایی را بریز که من ریختم
دردها و خوشیهای من را تجربه کن
... ... سالهایی را بگذران که من گذراندم
روی سنگهایی بلغز که من لغزیدم
دوباره و دوباره برپاخیز
و مجدداً در همان راه سخت قدم بزن
همانطور که من انجام دادم ...
بعد ، آن زمان می توانی در مورد من قضاوت کنی

و تنهاشادی زندگیم این است که هیچ کس نمیداند تاچه حدغمگینم

شکلک های خیلی قشنگ

1aa-56.gif18.gif17.gif15.gif16.gif












friend - emoticonswallpapers.com




friend - emoticonswallpapers.com


Tea cup smiley 029
Tea cup smiley 028
Tea cup smiley 027
Tea cup smiley 026
Tea cup smiley 025




friend - emoticonswallpapers.com            


friend - emoticonswallpapers.com



friend - emoticonswallpapers.com

friend - emoticonswallpapers.com



friend - emoticonswallpapers.com            






friend - emoticonswallpapers.com

friend - emoticonswallpapers.com

friend - emoticonswallpapers.com