دخترک آسمان

به وبلاگ من خوش آمدید...

دخترک آسمان

به وبلاگ من خوش آمدید...

نارنجی

ساعتی که با آب کار می کند

Posted: 15 Nov 2010 05:49 AM PST

digital-water-powered-clock-narenji-ir.jpg

این ساعت رومیزی بدون استفاده از هر نوع باتری و تنها با آب کار می کند. کافی است هر چند هفته یکبار آب آن را تعویض کنید تا توان کار کردن داشته باشد.

 

در واقع نیروی مورد نیاز این ساعت که با نام Water‪-‬Powered Digital Alarm Clock عرضه شده، توسط یک واکنش شیمیایی بین آب و فلز تامین می شود. مقدار انرژی این واکنش، کفاف نمایش زمان و دمای محیط و همچنین آلارم زدن را می دهد. در صورتی که این ساعت خالی از آب باشد، تا دو دقیقه زمان را نگه می دارد تا شما آب آن را عوض کنید و می توانید با افزودن مقداری رنگ خوراکی به آن، شاهد جلوه های جالبی باشید. اگر چه این کار خالی از ریسک هم نیست!

 

digital-water-powered-clock-fill-narenji-ir.jpg

این ساعت با قیمت ۲۵ دلار از اینجا در دسترس است.

 

CraziestGadgets

تغییر دائمی حافظه‌های جانبی در ویندوز فون هفت

Posted: 14 Nov 2010 09:45 PM PST

Micro_sd.jpg

از وقتی موبایل‌های ویندوز ۷ رونمایی شده، خیلی‌ها اعتراض کرده‌اند که تعویض حافظه جانبی میکرو اس.دی. گوشی، سرعت آن را به شدت پایین آورده است. حالا هم سایت انگجت اعلام کرده است که طبق بررسی‌هایش سیستم عامل ویندوز فون ۷، تغییرات دائمی در کارت‌های حافظه می‌دهد که باعث می‌شود هیچ دستگاه دیگری نتواند آن‌ها را بخواند، روی آن‌ها بنویسد یا حتی آن‌ها را فرمت کند. ‏ 
‏ 
سامسونگ هم در بیانه‌ای اعلام کرده که قرار دادن میکرو اس.دی. در یک تلفن مبتنی بر ویندوز هفت، «تغییر دائمی» آن است که باعث خواهد شد این حافظه «دیگر قابل خواندن یا نوشتن بر روی دیگر دستگاه‌ها مانند کامپیوتر، دوربین، چاپگر و غیره نباشد.»

‏ 

در پاسخ به این گزارش‌ها، مایکروسافت هم اعلام کرده که قرار دادن حافظه‌های میکرو در تلفن‌هایی که از سیستم عامل جدیدش استفاده می‌کنند باعث تغییر دائمی حافظه خواهد شد. انگجت در مطلبش می‌نویسد: ‏ 
‏ 

سیستم عامل ویندوز ۷، حافظه جانبی را به عنوان بخشی از کلیت سیستم عامل بکار می‌برد. در حالت عادی ما انتظار داریم با استفاده از یک کارت حافظه اس.دی.، هر وقت که خواستیم حافظه دستگاهی که در اختیار داریم را افزایش دهیم یا به آن فایل منتقل کنیم. اما در مورد ویندوز هفت مساله فرق می‌کند.

برخی شرکت‌های ارائه گوشی‌های مبتنی بر ویندوز هفت به مشتریان گفته‌اند که آن‌ها تنها اجازه دارند از حافظه‌های میکرو اس.دی. دارای مهر تایید ویندوز موبایل هفت روی دستگاه‌هایشان استفاده کنند. دلیل اینکار از طرف AT&T، نیاز به سرعت بالای حافظه اس.دی. برای کارکرد صحیح سیستم عامل عنوان شده.

در حال حاضر هیچ کارتی در بازار وجود ندارد که مهر تایید ویندوز هفت روی آن خورده باشد و کسی هم از زمان عرضه چنین حافظه‌هایی صحبت به میان نیاورده. راهنماهای مایکروسافت در این میان تذکر می‌دهند که بحث مهر تایید، چیزی بیشتر از تعیین حداقل سرعت برای کارت است و فاکتورهای دیگری مانند تعداد دفعات قابل خواندن و نوشتن، نقش مهمی در این میان ایفا می‌کنند

مطالب مرتبط:  
 
داستان کوتاه ویندوز فون های جدید  
 
مایکروسافت ۱۰ تلفن هوشمند مبتنی بر ویندوز فون 7 معرفی کرد  
 
بررسی Windows phone 7، ویندوز موبایل به ایستگاه هفتم رسید!  
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد