دخترک آسمان

به وبلاگ من خوش آمدید...

دخترک آسمان

به وبلاگ من خوش آمدید...

رسیدم ته خط

از خدا برگشتگان را کار سخت نیست

سخت کار ما بود کز ما خدا برگشته است.

{!٬٫¤٪×،*)(ـ+ـ()*،×٪¤٫٬!+ـ()*،×٪¤٫٬!!٬٫¤٪×،*)(ـ+}

اگه این من بتونم دیگه بمیرم

بتونم راحت بشم آروم بگیرم

اگه این تن دیگه تو دنیا نباشه

بره و انقدر دیگه تنها نباشه

اگه این دل که دیگه از دنیا سیره

بتونه از این نفس هم دل بگیره

......

کاشکی چشمام دیگه دنیا رو نبینه

از ته دل؛ همه آرزوم فقط همینه

وقتی زندگی واسم حرفی نداره

وقتی که؛ هرروز من؛ تیره و تاره

من دیگه سیرم از این دنیای خوشگل

من دیگه می خوام برم زیر یه مشت گل

اگه من نخوام دیگه اینجا بمونم؟

اگه که نخوام تو این دنیا بمونم؟

.............

آره من کم آوردم جلوی این همه مشکل

آره من کوچیکم و حقیرم و ضعیف و باطل

آره من طاقت سختی رو ندارم

طاقت این همه بدبختی رو ندارم

آره من جرات باختنو ندارم

جرات سوختن و ساختنو ندارم

آره من نمی تونم با مشکلم بجنگم

تا به سختی می رسم دائم می لنگم

آره من عادت دارم مشکل نباشه

مشکلی واسه خودم یا دل نباشه

آره من برای این دنیا ضعیفم

واسه جنگیدن با مشکلا ضعیفم

آره من واسه دیدن سختیها ضعیفم

واسه صبر رو بدبختیها ضعیفم

{!٬٫¤٪×،*)(ـ+ـ()*،×٪¤٫٬!+ـ()*،×٪¤٫٬!!٬٫¤٪×،*)(ـ+}

گویند خدا همیشه با ماست

ای غم نکند خدا تو باشی؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد