دخترک آسمان

به وبلاگ من خوش آمدید...

دخترک آسمان

به وبلاگ من خوش آمدید...

تو باید جای من باشی ))

تو باید جای من باشی ))

    به من خوبی نکن شاید برای هردومون بد شه

           نشستم توو دل طوفان بذار آب از سرم رد شه

    به من خوبی نکن وقتی کنار من نمیمونی

          نگو بد میشم از فردا تو که دیدی نمیتونی

    چه وقتهایی که بد میشی چه وقتهایی که آشوبی

           تمام درد من اینه تو هر کاری کنی خوبی

    من از خودم از تو از ما از این احساس ترسیدم

          تو باید جای من باشی ببینی در تو چی دیدم

    تو باید جای من باشی ببینی من چرا تنهام

          ببینی با تو چی میگم ببینی از تو چی میخوام

                                                        تو باید جای من باشِ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد