دخترک آسمان

به وبلاگ من خوش آمدید...

دخترک آسمان

به وبلاگ من خوش آمدید...

کاش هیچ وقت نبودم تا مجبور بشم ............

حالا که رفته ای

دل دلیل می آورد

و عشق

گریه می کند
 با این همه

جای خالیت پر نمی شود
 نه با خیال و نه با خاطره 
 خدا حافظ خاطره خوب و عزیزم
نظرات 2 + ارسال نظر
خاطره یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:28 ب.ظ

تو رفتی

اما دست هایت را

چنان گرفته بودم

که هنوز میان دست های من مانده است

نمی دانم

با دست هایت چه کنم
............................
تو نیستی و پاییز

از چشمهای مرد عاشقی

شروع شده است که

تمام درختان را گریسته است

در سوگ رفتنت.

برنگرد،

که بر نمی گردی تو هیچوقت

نمی خواهم داشته باشمت، نترس

فقط بیا

در خزان خواسته هایم

کمی قدم بزن

تا ببینمت

دلم برای راه رفتنت تنگ شده است...

طلا سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ب.ظ http://par-parwaz.blogfa.com

خیلی قشنگ بود امیدوارم به ارزوهات برسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد