دخترک آسمان

به وبلاگ من خوش آمدید...

دخترک آسمان

به وبلاگ من خوش آمدید...

فاصله

فقط فاصله است که دوری من و تو را نشان میدهد                                      

فقط فاصله است که میداند چقدر دلم برایت تنگ شده است

اگر به این فاصله بگویم که تمام حرفهایم را برایت بگوید نمی تواند چون این حرفها آن قدر زیاد است که انداره آن از فاصله مرگ تا زندگی است

بیا تا تمام عشق را برای تو و با نام تو معنی کنم بیا تا لحظه های عاشقی را با ثانیه ها تطبیق دهم و برایت آن شعری را که سالها در سرودنش سعی کردم بخوانم تا بدانی در این مدت برایم چه گذشته است.

دوری،عشق های کوچک را از بین می بره ولی به عشق های بزرگ عظمت می ده

  گفتم شاید ندیدنت از خاطرم دورت کنه

دیدم ندیدنت فقط میتونه که کورم کنه

گفتم صداتو نشنوم شاید که از یادم برد

دیدم تو گوشام جز صدات نیستش صدای دیگری

ندیدن و نشنیدنت فکرت رو از دلم نبرد

فقط دونستم بی تو دل پرپر شد وگم شد و مرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد