دخترک آسمان

به وبلاگ من خوش آمدید...

دخترک آسمان

به وبلاگ من خوش آمدید...

عاشقانه برای عشقم امام حسین


عاشقانه می نویسم برای تو همراه همیشگی من



این متن زیبا هم از طرف من تقدیم به دلای پاک همتون:

 

 

 

شب عفو است و محتاج دعایم

                        ز عمق دل دعایی کن برایم

اگر امشب به معشوقت رسیدی

                        خدا را در میان اشک دیدی

کمی هم نزد او یادی ز ما کن

                        کمی هم جای ما او را صدا کن

بگو یا رب فلانی رو سیاه است

                        دو دستش خالی و غرق گناه است

بگو یا رب تویی دریای جوشان

                        در این شب، رحمتت بر وی بنوشان

 

                                 

عشقت حسین تا به خدا می برد مرا

یعنی که از سرا به سُها می برد مرا

 

در کشتی نجات تو تا آرمیده ایم

آسوده از محیط بلا می برد مرا

 

وقتی که نور توست چراغ هدایتم

ایمن ز هر مسیر خطا می برد مرا

 

دل خالی از کدورت و زنگ گنه شود

تا درمیان بزم عزا می برد مرا

 

این جان امانتی ست که بر تو فدا کنم

تا کی به مقتل شهدا می برد مرا

 

تدبیر عاشقان چو به دستان دلبر است

باشد که میل یار کجا می برد مرا

 

معراج ما سینه زنان جای دیگر است

یک یا حسین کرب و بلا می برد مرا

 

از شهر کوفه صوت غریبی می رسد که تا

دروازه های شهر جفا می برد مرا

 

                  التماس دعا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد